Finans dünyasının önde gelen şirketlerinden biri olan Mastercard, futbol tutkunlarının heyecanla takip ettiği UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluk anlaşmasını güncelledi ve sözleşmeyi uzattı. Şirketin açıklamasına göre, 1994 yılında başlayan sponsorluk sözleşmesi, 2021-2024 sezonlarına ek olarak 2021, 2022 ve 2023 UEFA Süper Kupası'nı da kapsayacak şekilde yenilendi.
Sponsorluk anlaşmasının uzatılmasıyla ilgili görüşlerine yer veren Mastercard Avrupa Başkanı Mark Barnett, UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluğunu devam ettirmenin gurur verici olduğunu belirterek, "Önemli spor etkinlikleri, taraftarları en büyük tutkularıyla buluşturmanın en doğrudan yolu. UEFA'nın resmi sponsoru olarak 27. yılımızı geride bırakırken, önümüzdeki yıllarda UEFA Şampiyonlar Ligi'nde yaşanacak yeni paha biçilmez anlara tanık olacağımız için heyecanlıyız." şeklinde konuştu.
Mastercard ve UEFA Süper Kupa İş Birliği
UEFA Events SA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein ise uzun vadeli başarılı iş birliklerinin önemine vurgu yaparak, "Dünya genelinde içinde bulunduğumuz bu zor ve belirsiz dönemde Mastercard ile olan iş birliğimizi daha uzun yıllara yaymaktan spor ve taraftarlar adına bilhassa mutluluk duyuyoruz. Mastercard gibi başarılı bir küresel marka ile ortaklık kurmak UEFA'ya çok sayıda fayda ve fırsat getirirken, bizler de gelecek yıllarda bu mükemmel ilişkimiz devam edeceği için ayrıca heyecanlıyız. Sektöre yön veren bir teknoloji firması olan Mastercard ile ortaklığımızı ilerletmeyi, dijitalin dünya çapındaki izleyiciler ile daha derin ilişkiler kurmada rolü giderek artarken daha da sabırsızlıkla bekliyoruz." ifadelerini kullandı.
Çocuklara "Oyuncu Maskotu" Olma Şansı
Mastercard, çocuklara dijital dünyada ve futbol sahasında "Oyuncu Maskotu" olma fırsatı sunarak UEFA Şampiyonlar Ligi maçları öncesinde futbol dünyasının yıldızlarıyla birlikte sahada yer alma imkanı sağlıyor. Geçtiğimiz sezon pandemi nedeniyle sanal etkinliklere yönelen şirket, maskot geleneğini dijital platformda sürdürdü. Maç öncesi gerçekleştirilen etkinliklerde oyuncular ve maskotlar, stadyum girişindeki ekranlar aracılığıyla interaktif bir deneyim yaşadılar.